Πώς να διαλέξετε το χρώμα της βαφής των μαλλιών σας

Η βαφή των μαλλιών  έχει γίνει  συνήθεια για τις Ελληνίδες από μικρή ηλικία τα τελευταία χρόνια με την πλειοψηφία τους να επιλέγουν το ξανθό χρώμα.
Ταιριάζει αυτό όμως σε όλες? Επίσης έχουν αυξηθεί πάρα πολύ οι κοκκινομάλλες -κι εγώ στο κλαμπ εδώ και περίπου 3 χρόνια..- Και φυσικά οι περισσότερες κλασικές μεσογειακές γυναίκες επιμένουν στα σοκολατί χρώματα που ταιριάζουν και στα χρώματά μας.



Προσωπικά αγαπώ πολύ τους πειραματισμούς στο χρώμα των μαλλιών μου,το βρίσκω μεγάλη ανανέωση. Με ανεβάζει ψυχολογικά και μου αλλάζει τελείως τη διάθεση, είμαι και χαρακτήρας που βαριέται εύκολα και θέλει αλλαγές στην εμφάνιση...

              ''Η βαφή είναι το μακιγιάζ των μαλλιών ,η κορνίζα του προσώπου μας...''

μας έχει εκμυστηρευτεί ο Νικόλας Βιλλιώτης (κορυφαίος hair stylist -colourist με 20 χρόνια στο χώρο )  σε εκδήλωση όπου μας έμαθε πώς  να βάφουμε τα μαλλιά μας στο σπίτι.

με τον Νικόλα Βιλλιώτη (& μένα σε άσχημη φάση και με πολύ σκούρο μαλλί χαχα)
 στα γραφεία της L'oreal σε
blogger's event 

Πρώτη βαφή στην εφηβεία μου ξανθές ανταύγειες -μεγάλη αποτυχία- και μετά όταν ενηλικιώθηκα 
αποφάσισα να γίνω κοκκινομάλλα. Από τότε έχω περάσει από χάλκινα και όλες τις αποχρώσεις του κόκκινου,μωβ, μαύρα,σκούρα καστανά και πάλι τέλος κόκκινα ...δε φοβάμαι το χρώμα, αλλά πρέπει να προσέχουμε για να έχουμε. Η φροντίδα και η περιποίηση των μαλλιών μας είναι καλό να είναι συνεχής ώστε να μην τα καταστρέψουμε. 


Αυτό είναι το πρώτο μέρος του αφιερώματος στα μαλλιά  και τι αναζητάμε?
                        

                                                      Το τέλειο για εμάς χρώμα....
Ξεκινάμε λοιπόν ως εξής...

Συμβουλευτείτε τον κομμωτή σας που θα σας καθοδηγήσει και θα σας προτείνει σίγουρα κάτι ενδιαφέρον.

Το καστανό είναι το χρώμα που γενικά πηγαίνει σχεδόν σε όλες τις επιδερμίδες και πολύ εύκολα με μερικές ανταύγειες μπορείτε να ζωντανέψετε χωρίς να  ταλαιπωρήσετε πολύ την τρίχα.



  • Αν επιλέξετε σκούρο μαύρο χρώμα θυμηθείτε ότι είναι δύσκολο να το αλλάξετε άμεσα και σίγουρα θα υπάρξει φθορά.
  • Το κόκκινο χρώμα είναι κυρίως αυτό που τραβάει τα βλέμματα. Επιλέξτε την κατάλληλη κόκκινη απόχρωση όμως καθώς το κόκκινο είναι και δύσκολο χρώμα,μπορεί να φανεί 'δεύτερο' ,χρειάζεται πάντα μακιγιάζ για να αναδειχθεί και πολύ πολύ φροντίδα για να παραμείνει λαμπερό.

Η ξανθιά βαφή μπορεί να βλάψει ιδιαίτερα τα μαλλιά σας ιδιαίτερα αν έχετε σκούρα βάση. Προτού το επιχειρήσετε, βεβαιωθείτε ότι τα μαλλιά σας είναι δυνατά και υγιή. Επίσης, αν έχετε σκούρο δέρμα θυμηθείτε ότι συχνά το ξανθό φαίνεται αφύσικο στο δέρμα σας κι επιλέξτε διαφορετική απόχρωση.


  • Οι ζεστοί τόνοι δέρματος με καφέ, πράσινα ή μελί μάτια ταιριάζουν με κόκκινο και ξανθό-χρυσό κι αυτό γιατί τα συγκεκριμένα χρώματα έχουν συνήθως κίτρινη βάση. Το μαύρο και το καφέ ταιριάζουν απόλυτα σε μαύρα ή σκούρα καστανά μάτια.

  • κοιτάξτε τον εαυτό σας στον καθρέφτη και σκεφτείτε ποιοι χρωματικοί συνδυασμοί ρούχων σας ταιριάζουν. Ο καλύτερος οδηγός είναι ο ίδιος σας ο εαυτός , μη φοβηθείτε να πειραματιστείτε , η αλλαγή μπορεί να σας ενθουσιάσει. Αν πάλι όχι,μην ανησυχείτε ούτε η πρώτη θα είστε ούτε η τελευταία ,λίγη υπομονή και θα επαναφέρετε το χρώμα στην προηγούμενή του κατάσταση.




*Ποιές βαφές είναι ιδανικές για τα μαλλιά μου?

Καλό είναι να προτιμάμε τις οικολογικές βαφές,χωρίς αμμωνία και οπωσδήποτε να κάνουμε το αλλεργικό τεστ πριν προχωρήσουμε σε βαφή.
Υπάρχει πολύ μεγάλη ποικιλία βαφών για όλους τους τύπους γυναικών. Προσωπική μου αγαπημένη που δοκίμασα πρώτη φορά το καλοκαίρι και από τότε δεν έχω αλλάξει είναι η OLIA της Garnier. Άλλη που με βόλεψε πολύ είναι ο αφρός της L'oreal απόχρωση flaming chopper (δυστυχώς δεν κυκλοφόρησε στην Ελλάδα) και επίσης η Syoss (βιολετί απόχρωση). Σύντομα θα ανέβει πλήρες review στο οποίο θα εξηγώ γιατί είναι η καλύτερη βαφή που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής,αλλά σαν δείγμα σας αναφέρω ότι είναι η πρώτη βαφή που έκανα δεν μυρίζει άσχημα,αντιθέτως έχει πολύ ευχάριστο άρωμα.


Υ.Γ : Έρχονται : Όλες οι τάσεις στη βαφή μαλλιών ,συμβουλές για φροντίδα και reviews σε προιόντα περιποίησης μαλλιών!!


** All photos of this post are borrowed from Pinterest.com I do NOT own them ,if you don't approve the use you may contact me on the e mail shown on the homepage. 



5 σχόλια:

  1. Τέλειο ποστ, σούπερ συμβουλές!! Κι εμένα μου αρέσει το χρώμα και οι αλλαγές στα μαλλιά μου αλλά σίγουρα με όλα αυτά χρειάζονται έξτρα περιποίηση!
    Πολλά φιλάκια :)

    ReplyDelete
  2. Πολύ καλές οι συμβουλές σου! Εγώ έδω και 12 χρόνια είμαι πίστη στις διπλές αντάυγειες (ξανθές και κάποιες σοκολατί) χώρις να πειράζω κάθόλου την ρίζα ούτε καν ρεφλέ δεν κάνω.
    Καλή σου μέρα!

    everygirlsnotebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Φοβερο ποστ γλυκια μου.δεν εχω δοκιμασει να α βαψω ακομη αλλα με τις συμβουλες σου, ειμαι ετοιμη να πειραματιστω...
    Φιλιαα πολλααα

    ReplyDelete
  4. Δυστυχως εχω ταλαιπωρησει πολυ τα μαλλια μου με (λαθος) βαφες & τωρα πλεονπροσπαθω να τα φερω στο φυσικο μου. Παρολα αυτα, καποια στιγμη θα ηθελα να τα σκουρυνω λιγο, νομιζω οτι μου πηγαινει το σκουρο καστανο.
    Πολυ ενημερωτικο το ποστ σου! Αν αποφασισω να βαψω τα μαλλια μου,σιγουρα θα ακολουθησω καποιες συμβουλες σου! :)

    http://fashionofad.blogspot.com/

    xo xo
    Olie

    ReplyDelete
  5. Κατατοπιστικότατο το post, υπέροχες και χρήσιμες οι συμβουλές σου γλυκιά Cramellitsa μας...πολύ θα ήθελα να μας δώσεις τα φώτα σου και κάποια tips ίσως για το πώς θα αφαιρέσουμε τη βαφή μαλλιών από σημεία που βάφτηκαν κατά λάθος και δυσκολευόμαστε να τα καθαρίσουμε!
    φιλακιαααα :-*

    ReplyDelete

thank you so much for visiting my blog and for leaving a comment
I really appreciate it!

 
style caramel © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects