Do you have enough make up brushes? Τί πινέλα μακιγιάζ χρησιμοποιείτε?

I have talked about this with my friends so many times...Some say that they don't use many brushes...others dont's use at all..others have a generous number of brushes ,each one for sth different..powder,blusher,eye shadows,lips...


I personally have a set of brushes from Max Factor( 5-6 brushes) and also got a couple of small brushes from e.l.f..I would like to hear your opinion too...Do you think expensive sets of brushes are worth it? Is it important to you that the brushes are made of natural materials?
Can't wait to read your opinion!

Καλημέρα σας!!Σήμερα ήθελα να μάθω βασικά την άποψή σας για ένα θέμα ομορφιάς κ μακιγιάζ..
Το θέμα μου είναι το εξής..πόσα πινελα μακιγιάζ έχετε?

Τα χρησιμοποιείτε συστηματικά και σε τί δίνετε σημασία όταν αγοράζετε πινέλα?π.χ αν είναι απο φυσικά τρίχα κλπ...
...



Κοιτάτε την τιμή ?Γιατί υπάρχουν πινέλα απο 1 ευρώ μέχρι... αφήστε το..Πιστεύετε οτι αξίζουν τα χρήματά τους τα πινέλα ή είναι για τους επαγγελματίες?
Εγώ έχω ένα μικρό σετ (5-6 πινέλα) απο τη Max Factor και έχω πάρει κ κάτι μικρά πινέλα σκιας κ για τα χείλη απο το e.l.f ..με έχουν βολέψει πάρα πολύ ειδικά στο ρουζ κ στην πούδρα..
Περιμένω τη γνώμη σας!!


20 σχόλια:

  1. Χμ.....Ωραίο το θέμα που έβαλεs!Εγώ μιαs και το επαγγελμά μου είναι το μακιγιάζ στην δουλειά έχω αρκετά και αυτό γιατί θέλω εκείνη τη στιγμή που βάφω να έχω πολλέs επιλογέs,όλα τουs είναι απο φυσική τρίχα και τα προτιμώ γιατί ναι μεν κοστίζουν αρκετά αλλά ξέρειs πωs θα τα έχειs και θα σου μείνουν για χρόνια χωρίs να πάθουν το παραμικρό αρκεί να τα προσέχειs κιόλαs.Στην προσωπική μου ζωή έχω μην φανταστείs πολλά γύρω στα 15.τα μισά απο φυσική τρίχα και τα άλλα μισά απλά και μπορώ να πώ πωs με έχουν βολέψει αρκετά.Απλά στην δουλειά μου προτιμώ την φυσική τρίχα γιατί τα χρησιμοποιώ πολύ συχνά και αντέχουν σε διάφορεs δοκιμασίεs που κάνω με πελάτισσεs και σε φωτογραφίσειs οπότε δεν ρισκάρω να πάρω απλά πινέλα

    ReplyDelete
  2. Μου αρέσουν πολύ τα πινέλα! Έχω ένα no-name μικρό σετάκι που είναι όμως απίστευτα απαλά και καλής ποιότητας (η τύχη της πρωτάρας), έχω μερικά μεμονομένα από e.l.f. (που είναι τέλεια, τι να λέμε τώρα!), το make me blush κοραλί σετάκι της Sigma(το αγαπώ!) και ένα τεράστιο σετ αλλά από συνθετική τρίχα και όχι πολύ καλής ποιότητας από fraulein38. Η τελευταία μάρκα έχει πολλά σετάκια, τα πιο μικρά είναι καλής ποιότητας και σε καλή τιμή. Τι θέλω να πάρω τώρα; Το Make Me Crazy Travel Kit(μοβ!!) και το Synthetic Essential Kit της Sigma, έχω πάρει ένα πινέλο από το τελευταίο σετ και είναι απίστευτο! Ναι, έχω τρέλα με τα πινέλα!

    ReplyDelete
  3. Βασικά αν υπήρχαν τα Sigma χρόνια πριν, θα είχα γλυτώσει πολυ χρήμα LOL Εχω απο διάφορες μάρκες Mac, Stila, Sephora, Sigma, Everyday Minerals, ELF, Cosmopolitan και διάφορα άλλα. Προτιμώ φυσική τρίχα για οτι εχει σχέση με τα μάτια και ρούζ, και αυτο γιατι διαφορετικά τα χρώματα δεν φαίνοντε καθόλου επάνω μου. Και προτιμώ συνθετικά για foundation και concealer.

    ReplyDelete
  4. Λατρεύω τα πινέλα και ενώ παλιότερα χρησιμοποιούσα πάρα πολύ τα χέρια μου πλέον αισθάνομαι ότι με τη χρήση των πινέλων βλέπω μεγάλη διαφορά στην εφαρμογή. Ευτυχώς πλέον ξέρω και τα προσέχω περισσότερο γιατί στο μακρινό (:P) παρελθόν έχω καταστρέψει μερικά (και τα εχω κλάψει πολύ ειδικά κάποια full sized MAC. Πλέον προσέχω πολύ τα πινέλα μου και προτιμώ να έχω περισσότερα από ένα για κάποιες συγκεκριμένες χρήσεις. Υπολογίζω πως έχω περίπου καμιά 25αριά και αυτά που έχω κρατήσει τα χρησιμοποιώ όλα. Τα περισσότερα είναι συλλεκτικά MAC travel sizes που με βολεύουν πάρα πολύ γιατί δε μπορώ τις πολύ μεγάλες λαβές (έχω βέβαια κι από αυτά). Μ' αρέσουν και προτιμώ αυτά με φυσική τρίχα αλλά έχω και αρκετά συνθετικά που με βολεύουν πολύ. Τώρα περιμένω τη συλλογή μου να μεγαλώσει με το πρώτο μου kit από Sigma!

    ReplyDelete
  5. Χμ νομιζω οτι τα περισσοτερα που εχω ειναι MAC (τυχαια) απο φυσικη τριχα, και οντως δεινουν πολυ καλο αποτελεσμα και ειναι ανθεκτικα.

    www.beautyfollower.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ενδιαφέρον το post σου!! Εγώ τα πινέλα που έχω είναι κυρίως απο Sephora, Max Factor, Cosmopolitan. Τα Sigma ήθελα να τα δοκιμάσω αλλά με σταματάνε κάθε φορά τα ακριβά μεταφορικά που έχουν...

    ReplyDelete
  7. Gia na pw tin alitheia den exw para polla pinela! Oute xrisimopoiw toso polla sto kathimerino makigiaz mou! Sinithws xrisimopoiw ena gia rouz, kai spania 1-2 gia skies matiwn...Exw agorasei ena set, alla akoma den to exw xrisimopoiisei!

    ReplyDelete
  8. Δεν έχω πολλά πινέλα. Ενα για το make-up, κανα δυο-τρία διαφορετικά για ρούζ και contour , 3 για σκιά, και ένα λεπτό γωνιακό για τα μάτια.
    Δεν είναι sigma ή Mac , αλλα είναι καλής ποιότητας. Ειδκά του ρουζ, ομολογώ οτι μεχρι να με βολέψουν τα συγκεκριμένα πήρα παααααααααααααρα πολλά.
    Σίγουρα, αν είχα τα χρήματα, θα επένδυα σε ένα σετάκι απο την sigma :)

    ReplyDelete
  9. Εγώ μέχρι πρόσφατα δεν χρησιμοποιούσα πινέλα.. Μου έκαναν δώρο ένα από τα Sephora νομίζω για ρουζ και σιγά σιγά μαζεύω χρήματα να πάρω ένα καλό σετ!! Έχω βάλει στο μάτι φυσικά και από την e.l.f!!

    ReplyDelete
  10. I hardly use any make up brushes, just for blush and for my eyebrows. But I love it.
    Xoxo
    Clau

    ReplyDelete
  11. I keep saying to myself that I should take more brushes, and I always forget!!:/ After seeing this post I'm going tomorrow to buy them!!:) Fantastic tools u picked!!!
    filakia

    ReplyDelete
  12. Εγώ χρησιμοποιώ της elf και toyoko που είχα πάρει τυχαία από το Hondos .Ίσως αργότερα αποφασίσω να αγοράσω κάτι ακριβότερο και καλύτερο ,αλλά προς στιγμή δεν έχω σκοπό να ξοδέψω λεφτά σε πινέλα!

    ReplyDelete
  13. εγω απο το καλοκαίρι αρχισα να συλλέγω πινέλα αλλα ακομα δεν εχω επενδυσει σε κάτι ακριβο..Χρησιμοποιώ τα πινέλα απο τα H&M (τα οποια για την τιμη τους ειναι καταπληκτικα!) της Essence, της Toyoko και μερικά πινέλα ζωγραφικής που με εχουν βολέψει παρα πολυ...στο μέλλον σιγουρα θελω να αποκτησω και κάποια απο Μac/Sigma!

    ReplyDelete
  14. It depends on the brushes. I hag some MAC, Chanel, and Sigma brushes and honestly I love my Chanel brushes the never shed and have extremely long lives. But as for Sigma, although there eye brushes are great their face brushes shed like crazy. You need to be very careful with application with liquid products, the best face brushes from Sigma are the Sig_Max collection. And as for MAC, they have great brushes as well, and a huge line of brush types but they also tend to shed after awhile. I think you can never have too many, but I always find myself gravitating to the same ones no matter how many I've accumulated :)

    Love
    Amanda
    http://amandagrieve.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Gia mena prosopika ta Sigma einai poli teleia !! Teleia piotita kai oikonomika !! :) xo

    ReplyDelete
  16. Εγω απο τη στιγμη που απεκτησα τα Sigma επαθα εξαρτηση! Μεχρι τοτε ειχα κανα δυο απο Sephora αλλα δεν τα πολυ-χρησιμοποιουσα... Τωρα τα παντα στο μακιγιαζ μου απλωνονται με τα αγαπημενα μου πινελα. Αλλα δεν εχω σκοπο να παρω, νομιζω οτι τα 17 που εχω μου καλυπτουν τις αναγκες πληρως.

    ReplyDelete
  17. Έχω μία μίνι συλλογή από πινέλα της ΜΑC (γύρω στα 13 πινέλα).Δεν είμαι 100% ευχαριστημένη από αυτά θα μου άρεσε να δοκίμαζα και τα sigma brushes μιας και έχω ακούσει τόσα πολλά για αυτά.


    Stay Luxury
    xx
    http://stayluxury.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. αχ πραγματικα θα θελα να χα τη δυνατοτητα να αγορασω ΟΛΑ τα πινελα της mac!!αλλα θα περιοριστω σε elf και sigma!

    http://sissisplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. δεν έχω πολύ καιρό που χρησιμοποιώ πολλά πινέλα, μιας κ μεχρι πρόσφατα είχα τα βασικά- πούδρας κ ρουζ- τώρα όμως με sigma θα κάνω μια επεκτασούλα!!!

    ReplyDelete
  20. Ciao bella!!! :)
    Ti ringrazio per il bel commento e per aver deciso di seguirmi!! E' stata una piacevole sorpresa scoprire che tu parli anche italiano!! :)
    Sai cosa dicono in Italia?! Che noi italiani e voi greci abbiamo la stessa faccia e la stessa razza!! ahahah... :) Cioè siamo uguali!!
    Ora sono anche io tua follower...
    Spero di rivederti sul mio blog...e di leggere tuoi commenti!!

    www.thechicetoile.com

    Baci, Francesca

    ReplyDelete

thank you so much for visiting my blog and for leaving a comment
I really appreciate it!

 
style caramel © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects